wtorek, 9 sierpnia 2011

Egzomania w gazecie! :)

No i doczekałem się, mimo niezbyt bogatej kampanii reklamowej, udało się zaistnieć w lokalnych mediach. Szkoda że w okresie wakacyjnym, ale to już zawsze coś.
Zapraszam do zapoznania się z artykułem, który ukazał się 6.08.2011 w tygodniku "Teraz Toruń". To był mój pierwszy, tak bogaty wywiad i troszkę się stresowałem, ale chyba nie wyszło źle :)
Od razu małe sprostowanie: na zdjęciu znajdują się pytony królewskie, a nie dywanowe (jak głosi napis pod zdjęciem)

Zapraszam do lektury (po kliknięciu powinno się powiększyć)


2 komentarze:

  1. Witam !!! fajna nazwa pyton dywanowy !!! My hodujemy tez dwa pytony: nasz synek nazwał ja mama i tata królewscy, a poza ta rodzina hodujemy jescze kilka innych węzy i legwana ,agamę i kila gryzoni, ciagle myślimy o lotopałankach. pozdrawiamy !!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję zwierzaków, powodzenia w hodowli :)

    OdpowiedzUsuń